camelia olteanu
Olteanu Camelia

Nutritie si Boli metabolice

Studii:

Institutul Politehnic Bucuresti - Specializarea Tehnologie Chimica Organica

Universitatea de Medicina si Farmacie Bucuresti - Specializarea Nutritie si Dietetica

Specialitati si servicii medicale:

Doriti sa slabiti sigur si sanatos? Nimic mai simplu, apelati la un consultant specializat in nutritie si dietetica.

  • Consultanta de specialitate persoanelor cu probleme de greutate sau de nutritie.
  • Scaderea sau cresterea greutatii corporale echilibrat si fiziologic prin diete personalizate in functie de varsta, inaltimea, greutatea actuala, posibilele afectiuni, activitatea fizica si intelectuala.
  • Consiliere nutritionala pentru imbunatatirea calitatii vietii, schimbarea stilului de viata.
  • Diferentierea intre alimentele sanatoase si cele ce trebuie evitate.
  • Diete adecvate in afectiunile cardiovasculare, hepatice, renale, intestinale, diabet, etc.
  • Sfaturi pentru imbunatatirea obiceiurilor alimentare.
  • Sprijin si motivare in scopul obtinerii greutatii dorite.
  • Urmarirea pe termen lung a statusului nutritional in vederea atingerii obiectivului dorit.
  • CONFERINTE SI DEZBATERI PE TEMA NUTRITIEI LA SEDIUL FIRMELOR DORITOARE
  • AVIZARI MENIURI pentru gradinite, scoli, universitati si firme de catering.
locatie
Str. Polona nr. 92, bl. 17 A+B,
scara 3, et. 2, ap. 100, interfon 100,
zona Spitalul de Urgenta Floreasca
program
Luni-Miercuri: 14.00 - 20.00
Joi-Duminica: Inchis

Pret/ consultatie la cabinet:

150 RON/ prima sedinta si 100 RON urmatoarele sedinte

Galerie foto:

Alimentatia in Post

Mancarea de Post este sanatoasa cu conditia evitarii produselor procesate, cu continut bogat in glucide rafinate, grasimi si sare in exces, potentiatori de gust, culoare, miros si conservanti. Ar trebui sa ne axam pe legume, leguminoase, cereale integrale si fructe. Pentru o alimentatie sanatoasa ar fi bine sa ne obisnuim sa gatim in casa, nu sa cumparam alimente gata preparate Citeste continuarea articolului

CE INSEAMNA DE FAPT O ALIMENTATIE SANATOASA pentru copii ?

In ultimile decenii grija pentru sanatate a inceput sa fie o prioritate in randul semenilor nostri. Dar nu putem vorbi despre o sanatate cat mai buna daca nu tinem seama si de alimentatie. Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a atras atentia inca din 2002 in Raportul sau ca bolile cronice corelate cu alimentatia au cel mai mare impact pentru sanatatea Citeste continuarea articolului

Mancam sa nu micul dejun?

In adoptarea unui stil de viata sanatos ar trebui sa tinem seama in primul rand de ce mancam, cat mancam si cand mancam. Ce mancam?  Alimente sanatoase adica bogate in nutrienti, cat mai proaspete si consumate crude sau gatite: fripte, coapte, la gratar sau la abur, nu prajite. Cat mancam? Cantitatea de alimente consumate zilnic va depinde de varsta, sex, Citeste continuarea articolului