Beneficiile consumului de legume si fructe

Auzim intruna ca trebuie sa mancam cat mai multe fructe si legume, proaspete, daca se poate. Dar ce se intampla daca nu procedam asa? Potrivit nutritionistului Camelia Olteanu, persoanele care refuza sa consume fructe si legume vor fi mai predispuse la boli, in general, deoarece vor avea un sistem imunitar deficitar. Apoi, sunt predispuse constipatiei, ceea ce va mari in Citeste continuarea articolului

Greșeli în alimentația bebelușilor care le pun în pericol sănătatea

Există o serie de greșeli cu privire la alimentația bebelușilor care nu numai dăunează nutriției adecvate a acestora, ci și stării de sănătate. Printre acestea se numără: hidratarea insuficientă, incorecta preparare a formulelor de lapte, cantitatea inadecvată de proteine, carența în aportul de lipide, inadecvarea necesarului glucidic, al necesarului de vitamine și/sau minerale. Mai multe despre fiecare în parte aflați Citeste continuarea articolului

Ce trebuie sa stie orice parinte care vrea sa-si creasca sanatos copilul

Suntem zi de zi bombardati de informatii inclusiv in ceea ce priveste nutritia. Daca noi, adultii, ne asumam alegerile alimentare facute, cei mici depind total de noi si de cunostintele noastre. Exista cateva reguli pe care orice parinte trebuie sa le cunoasca, pentru a-si putea hrani sanatos copilul, explica pentru Ziare.com nutritionistul Camelia Olteanu. Astfel, dezvoltarea armonioasa a celor mici Citeste continuarea articolului

De Paste, respecta 9 sfaturi, ca sa nu ai regrete!

In aceasta perioada multi oameni se gandesc cum sa isi petreaca minivacanta de Paste si mai ales ce vor pune pe masa, cu ce bunatati isi vor gadila simturile, cate oua vor manca odata si cu cata bautura isi vor ‘topi grasimile’ acumulate. In definitiv, odata pe an sarbatorim Floriile, apoi Pastele, urmeaza 1 Mai, Sfiintii Constantin si Elena si Citeste continuarea articolului

PRINCIPII GENERALE IN ALIMENTATIA COPILULUI

Dezvoltarea armonioasa a sugarului si a copilului mic se bazeaza pe un consum echilibrat de substante nutritive : glucide, lipide, proteine, vitamine, minerale, alaturi de fibre si apa, in concordanta cu necesitatile de crestere a organismului. Alimentatia dezechilibrata va avea ca rezultat aparitia unor carente ce vor determina in timp boli strans legate de supra sau subalimentatie. Un rol important Citeste continuarea articolului

Vrei sa mananci sanatos? Tine cont de cele mai importante principii ale alimentatiei

Alimentatia sanatoasa preocupa din ce in ce mai multa lume, insa, din pacate, informatiile gasite pe Internet se bat adesea cap in cap. Un aspect important al acesteia, fara a fi insa singurul, este proportia proteinelor, glucidelor si grasimilor. Potrivit nutritionistului Camelia Olteanu, in literatura de specialitate se recomanda ca aportul energetic zilnic (provenit din alimente) sa fie alcatuit din: Citeste continuarea articolului